Türk Tuborg İdea ile sahada daha verimli
02-01-2016Carlsberg ürünlerinin bar, pub ve restoranlarda tüketiciye ulaşmasında ağırlıklı olarak fıçı bira tercih edilmektedir. On premise olarak adlandırılan bu satış kanalında, biranın servis edilebilmesini sağlayan fıçı makineleri ve bu makinelerin sorunsuz çalışması önem kazanmaktadır. Bu kapsamda saha servis uygulaması VisionPlus FSA çözümü sunulmuştur.
Türk Tuborg/Carlsberg Saha Servis Yönetimi Projesi
Proje Kapsamı ve Sağlanan Faydalar
- Carlsberg'in fıçı makinelerine servis veren 30 kişilik teknik ekibi, sahada yürüttüğü tüm süreçlerde VisionPlus FSA uygulamasını kullanmaktadır.
- VisionPlus FSA ile merkeze gelen çağrılar GPRS üzerinden saha ekibindeki uygun kişilere atanmakta, çağrıların durumu web tabanlı uygulama ile anlık olarak izlenebilmekte, sahadaki işlemler ile ilgili tüm kontroller ve performans yönetimi merkezi olarak yapılabilmektedir.
- Ürün, bölge veya müşteri bazlı rotalar belirlenerek, servis ekibinin günlük aktiviteleri zaman-lokasyon bazında incelenmektedir.
- Tüm çalışanların hedefler ve performans göstergeleri tanımlanmakta, hedefe göre anlık durum izlenmektedir.
- Servis personelinin kağıt işleri yerine esas görevi olan servise odaklanması sağlanmaktadır.
Tamamlayıcı Servisler
- Oracle veritabanı üzerinde çalışan VisionPlus FSA uygulamasının SAP ve Carlsberg'in kullandığı diğer kurumsal uygulamalar ile entegrasyonu sağlanmıştır.
- Uygulamanın kurulumu ve kullanıcıların eğitimi İdea ekibi tarafından gerçekleştirilmiştir.
- Yazılım bakım-destek anlaşması kapsamında sistemin seçilen servis seviyesi dahilinde bakımı, desteği, dış kaynak kullanımı hizmeti, veritabanı yönetimi ve yeni fonksiyon geliştirme hizmeti sunulmaktadır.
Carlsberg hakkında
Kuruluşu 1847 yılına uzanan Carlsberg , 31 bin çalışanı ve yılda 9 milyar litre satış hacmi ile dünyanın içecek devlerindendir. 140'tan fazla ülkede küçük-büyük marketlerden barlara, publardan lüks restoranlara kadar pek çok farklı noktada satışa sunulmaktadır.