e-Sipariş
Nedir?
e-Sipariş, satış noktası ile ana firma arasında direkt, dijital, hızlı iletişim, izleme, yönetim ve satış kanalıdır.
Satış noktaları, B2B (Kurumdan Kuruma) portal ile bilgisayardan ya da mobil cihazlardan uygulamaya erişerek kampanya ve ürün bilgilerine anında ulaşabilir, sipariş verebilir, cari işlemlerini izleyebilir.
Neler yapabilirsiniz?
-
Satış Noktaları
- B2B Portal ile kolayca sipariş verebilir.
- Kendi ekranlarından ürünle ilgili, resmi, son üç siparişini ve birim fiyatlarını görebilir.
- Önceki siparişlerine, cari hesap bakiyelerine, bağlı bulunduğu bayi veya distribütörün ödeme bilgilerine kolaylıkla erişebilir.
- Satış Temsilcileri
- VisionNext Sales Mobil Uygulaması üzerinden online olarak, ertesi gün ziyaret edeceği müşterilerinin ön siparişlerini, önerilen miktarları görebilir, gerektiğinde müşterisi adına önerilen miktarları referans alarak ön sipariş oluşturabilir.
- TOPLU SMS özelliğiyle ziyaret gününden 1 gün önce ön sipariş geçmemiş satış noktalarına toplu bilgilendirme yapabilir.
- Sezon ve lansman dönemlerini dikkate alacak şekilde kurgulanan SATIŞ ÖNERİ SİSTEMİ, satış ekiplerine öngörü sağlar. Gelişmiş öneri algoritması ile satış noktasına stok durumu, geçmiş tercihleri ve sezona göre sipariş önerisinde bulunabilir.
Neden sizin için?
- Daha etkili pazarlama, daha etkili satış, daha etkili kampanya planlama
- Daha yüksek gelir ve kârlılık
- Henüz ilişki kurulmamış müşteri ağına ulaşmayı sağlayacak verilerden yararlanma
- Satış örgütlenmesinin verimli yönetimi ve iş geliştirme
Neden e-Sipariş?
- Kampanyalar hakkında güncel bilgi online olarak tüm müşterilere ulaşır
- Kampanyalarla ilgili online olarak anında geri bildirim almak mümkündür
- Satış temsilcisinin iş yükü azalır
- Satış kayıplarını ve sadakat zayıflamasını önler
- Siparişlerde adet/ürün bilgilerinde hataların önüne geçilir
- Siparişlerin önceden alınmasıyla satış temsilcisinin bir satış noktasında geçirdiği süre yarıya düşer.
- Kısalan ziyaret süresiyle bir günde ulaşılan satış noktası sayısı artar.