SAHA SERVİS OTOMASYONU
Servis seviyenizi ve müşterilerinizin memnuniyetini artırırken maliyetlerinizi düşüren iş çözümü
Nedir?
VisionPlus FSA, satış sürecinden başlayarak, müşterilere sunulan tüm servis hizmetlerinin entegre yapıda yönetilmesini sağlayan bir iş çözümüdür.
Neden sizin için?
- Varlıkların kurulum, bakım, tamir ve geri alım işlemleri mobil uygulama üzerinden sahada yapılır.
- Servis süresi, kullanılan malzemeler vb. bilgiler anlık olarak merkeze aktarılır, kontrat ve garanti koşullarına bağlı olarak faturalama yapılıp yapılmayacağını belirlenir.
- Fırsatların proaktif bir şekilde merkezi olarak yönetilmesi sağlanır.
- Servis ekibinin üzerindeki görevler ve son durumları izlenerek optimal görev dağılımı sağlanır. Servis ekibine işlem sırasında gereken servis tarihçesi, teknik dokümanlar, servis koşulları vb. tüm bilgiler mobil cihazlar ile sunulur.
- Sahada yapılan tüm işlemler kayıt altına alınır ve işlem kapama sonrası kurulum formu, servis formu ve fatura gibi dokümanlar otomatik olarak oluşturulur. Böylelikle saha servis ekibinin denetimi genel merkezden anlık olarak gerçekleştirilir ve performans takibi yapılır.
Neden VisionPlus FSA?
- Servis Talebi Yönetimi
- Telefon, faks ile veya web üzerinden gelen çağrılar tek noktadan kayda alınır.
- Gelen çağrılar, planlamayı takiben sahaya atanır.
- Çağrıların durumu anlık olarak takip edilebilir.
- Ticari Varlık Yönetimi
- Satış noktalarında yer alan ticari varlıkların takibi sağlanır.
- Kurulum, bakım, tamir ve geri alım gibi işlemlerin girişleri uygulama üzerinden yapılır.
- Seri numara bazlı takip desteklenir.
- Saha Ekibi Yönetimi
- Ürün, bölge veya müşteri bazlı rotalar belirlenir.
- Saha ekibinin günlük aktiviteleri zaman-lokasyon bazında incelenebilir.
- Servis ve Kurulum Yönetimi- Çağrı tiplerine göre servis prosedürleri ve kurulum prosedürleri tanımlanır.
- Stok Yönetimi
- Araçtaki, bayideki, merkezdeki stokları anlık takibi yapılabilir.
- Seri numarası ile veya miktarsal bazda stok takibi yapılabilir.
- Kontrat, Faturalama ve Satış Yönetimi
- Servis kontrat koşullarına tüm detaylarıyla erişim sağlanır.
- Kontrat kapsamında faturalama işlemleri yapılır.
- Yedek parça satışı yapılır ve garanti süresi uzatma işlemleri gerçekleştirilir.
- Teknik Dokümanlar / Bilgi Veritabanı - Ürünlere ait tüm teknik detaylara uygulama üzerinden erişim sağlanır.
- Mobil Uygulama
- Saha çalışanları gerekli tüm fonksiyonlara mobil uygulama üzerinden erişim sağlayabilir.
- iOS, Android, Windows Mobile platformları desteklenir.