Idea Logo
    • Odaklarımız
      • Satış - Dağıtım Uygulamaları
      • Fintek Uygulamaları
      • Ar-Ge
    • Hakkımızda
    • İK
    • Haberler
    • Bize Ulaşın
    English
    Idea Logo
    • İdea Teknoloji Hakkında
    • Başarı Hikayeleri
    • Referanslar
    • İş Ortakları
    • Kalite Politikası
    • Bilgi Güvenliği ve Gizlilik Politikası
    • Geri Bildirim Politikası
    • Servis Yönetimi Politikası
    • İş Sürekliliği Politikası
    • Yapay Zeka Politikası
    • Çevre ve İş Sağlığı Güvenliği Politikası
    • Rüşvet ve Yolsuzlukla Mücadele Politikası
    • KVKK Aydınlatma Metni
      • Müşterilere Yönelik Aydınlatma Metni
      • Tedarikçilere Yönelik Aydınlatma Metni
    • Çerez Politikası

    İş Sürekliliği Politikası

    İdea Teknoloji Çözümleri’nin İş Sürekliliği Politikası, kesinti, kriz veya felaket anında, kritik iş süreçlerinin ve servislerin sürekliliğinin sağlanması ve tüm iş süreçlerinin planlanan süreler içerisinde normal çalışma düzenine döndürülmesine yönelik planlardan oluşur.

    İş Sürekliliği Politikası, ISO 22301 İş Sürekliliği Yönetim Standardında belirtilen uygulama ilkelerini, müşteri Sözleşmeleri ile belirlenen yükümlülükleri, İş Ortaklığı sözleşmelerinin yükümlülüklerini ve T.C. kanun ve mevzuat yükümlülüklerini kapsar.

    İş Sürekliliği Yönetim Politikası, herhangi bir kesinti anında, iş etki analizi ile tespit edilmiş kritik süreçleri ve varlıkları, önceden belirlenmiş minimum sürelerde işlevsel hale getirmeyi amaçlar. İlk müdahale ve kurtarma stratejileri aşağıdaki başlıklar altında uygulanır:

    • Personeli korumak ve bedensel bütünlüğe öncelik verme
    • Tehdit ve tehdide açıklık değerlendirmesi yapma
    • Ortaya çıkan sonucu, etkilenen varlıkları değerlendirme
    • Müdahale hızını artırma ve etkin karar sürecini uygulama
    • Süreçleri ve operasyonları mümkün olabilen en yüksek hızda aktive etme
    • İç ve dış iletişimi (medya ile iletişim dahil) yönetme
    • İdea Teknoloji Çözümleri’nin marka değeri ve itibarına zarar verecek riskleri yönetme
    • Paydaşlar arası ilişkileri yönetme
    • İSYS etkinliğini sürekli iyileştirme

    Kritik iş süreçleri ve servislerinin sürekliliğinin sağlanması ve tüm iş süreçlerinin ve servislerin planlanan süreler dahilinde ve öncelikler doğrultusunda normale döndürülmesi için ihtiyaç duyulan gereklilikler, tedarikçi firmalar ile İdea Teknoloji Çözümleri arasında düzenlenen servis düzeyi sözleşmelerinde belirtilir.

    İş sürekliliği yönetim sisteminin kurulması, kurum kültürüne yerleştirilmesi, personel farkındalığının artırılması ve çalışmalara katılımının sağlanması için eğitim, test ve tatbikat çalışmaları yürütülür. 

    • Odaklarımız
      • Satış - Dağıtım Uygulamaları
      • Fintek Uygulamaları
      • Ar-Ge
    • Hakkımızda
    • KVKK Aydınlatma Metni
    • İK
    • Haberler
    • Bize Ulaşın
    vergiteknolojileri.com.tr


    © 2019 İdea Teknoloji Çözümleri. Tüm Hakları Saklıdır.
    DEMO İSTEYİN!
    TÜM REFERANSLARIMIZ