Servis Yönetimi Politikası
İdea Teknoloji Çözümleri’nin Servis Yönetim Politikası, iç ve dış müşterilere verilen servisin nitelik ve hızının, endüstrinin en iyi uygulamaları standardında gerçekleştirilmesini amaçlar. Servis Yönetim Politikası, insan, süreç, araç ve teknoloji bileşenlerinin aşağıdaki kriterlerle yönetimini sağlar:
- Yasal düzenlemeler çerçevesinde ISO 20000 BT Hizmet Yönetim Sistemleri gerekliliklerine uyum
- Personelinin kalite servis yönetim sistemlerini içselleştirmesi
- Sunulan servislerin erişilebilirliği
- Servislerin iş sürekliliği
- Sunulan servislerin uygun ve ölçülebilir maliyetlerde sağlanması ve takibi
- Çağrı çözümlerinde taahhüt edilen servis düzeylerine uyum
- Sorumluluk alanımızda bulunan konfigürasyon öğelerinin kontrol altında tutulması
- Tarafımızca gerçekleştirilecek değişikliklerin kontrol altına alınması ve negatif etki yaratmasının engellenmesi
- Altyapımızda kullanılan kaynaklarda bir yetersizlik ortaya çıktığında, bu kaynaklar tarafından desteklenen bilgi işlem hizmetlerinin iş gereksinimlerini karşılayabilir kapasitede kalmasını sağlayacak önlemlerin alınması
- Müşterilerden servis masasına ve olay yönetimine bildirilen, aynı kök sebepten kaynaklanan çağrıların sayısını azaltma
- Sunulan yeni servislerin yönetilebilirliğini garanti altına alma
- Bilginin gizliliğinin, erişilebilirliğinin ve bütünlüğünün korunması
- Müşterilere sunulan yazılımlara ait sürümlerin izlenmesi ve süreçlere bağlı kalınarak güncellenmesi
- Müşterileri ve onların süreçlerini anlama temeli üzerinde hizmet sunucu ve müşteri arasında iyi ilişkiler kurma ve sürdürme
- İdea Teknoloji Çözümleri ürün ve ihtiyaçlarının, istenilen miktar, nitelik ve koşullar çerçevesinde en uygun fiyatlarla, iç ve dış piyasalardan karşılanması
- Servis yönetim politika ve süreçlerinin sürekli iyileştirilmesi